ProTV-ul ştie să facă afaceri. O estimare paginademedia.ro arată că show-ul "Românii au talent" a adus milioane de euro din publicitate. Analiza nu include costurile cu licenţa şi costurile cu producţia mega-showului.
Audienţa show-ului "Românii au talent" a asigurat încasări consistente din publicitate. Potrivit estimărilor paginademedia.ro, reclamele difuzate în timpul show-ului au adus Pro TV câteva milioane bune de euro. Aproape un million de euro a venit doar din ediţiile difuzate în reluare, sâmbătă după-amiază, dar punând cap la cap reclamele din timpul emisiunii "Românii au talent", încasările totale totale ar fi de aproximativ 3,5 milioane de euro. Cea mai mare parte a celor 3,5 milioane de euro (aproximativ 2,7-2,8 milioane de euro) reprezintă reclamele difuzate în emisiunile Românii au talent de vineri seara. Reluările emisiunilor Românii au talent (difuzate sâmbăta după-amiaza) au adus şi ele încasări bune, fiind vorba vorba de aproximativ 800-900.000 de euro. Analiza paginademedia.ro nu include costurile cu licenţa şi costurile cu producţia mega-showului.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu