Intr-un efort de recalibrare, marii producatori de electronice au stabilit ca le-ar fi bine daca ar scoate banii din volum decat din pret individual. Daca in 2010 s-au vandut abia 4.2 milioane de produse, in 2011 prognoza e de x6, deci 23.4 milioane, ajungand la 159 de milioane in 2015, daca nu se termina lumea pana atunci.
Intr-o singura luna, din Februarie in Martie, preturile medii la televizoarele 3D au scazut cu 9%, cu scopul de a starni interesul cumparatorilor in aceasta optiune, ajungandu-se la o popularizare monetizabila in a doua jumatate a anului, cand americanii sarbatoresc Thanksgiving, iar restul planetei Craciun & stuff. La fel cum HDTV au ajuns sa fie dominante fata de clasicele CRT-uri in tarile dezvoltate, este plauzibil sa credem ca pana in 2015, aproape 50% dintre achizitiile de televizoare vor fi terminale cu capacitati 3D.
Sa strangem bani, deci.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu